Vaalpisar :D

Har bestämt mig för att jag inte ska flytta själv, utan jag ska ha en "partner in crime" with me liksom. Jag är så mycket hundmänniska så det finns inte, alltid älskat hundar och att leva utan hund nu skulle kännas så jäävla weird! Dessutom behöver man alltid lite underbart sällskap :D. Så jag kollar flitigt på valpar, lutar mest åt rottis eller schäfer (eller blandras av något liknande, jaja det spelar inte överdrivet stor roll. Kommer inte älska den mer beroende på ras ^^).

Kan se mig i sommar med min partner in crime, ska inte gå någonstans utan rackarn. Vi ska bli som de två i "Lassie" (eller va det hette), dit jag går går hunden! Akilles, ja.. (cliche? Ja, men så jävla maffigt och alltid gillat det namnet!) Det ska han nog heta :D. Hoppas det blir som jag vill nu och det inte skiter sig, för isf så har jag min partner redan i Juni (då jag är mest ledig, så början av Juni = jatack!). Fyfan, ge mig nu nu nu :D.

Åh, vad jag drömmer nu.
Men seriöst, är inte hundvalpar något av det underbaraste som finns?
Smälter av tanken bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0