Gah!

Jag är inte ett dugg ledsen, verkligen inte utan bara arg, JÄVLIGT arg. Jag fattar inte hur man kan vara så jävla dömande mot en person man inte känner. Förstår verkligen inte. Visst, jag är också dömande men verkligen inte på samma sätt. Inte ens i närheten. Tycker synd om sådana personer, man stänger så många dörrar. Dörrar där det inte döljer sig hemska saker, utan dörrar som kan ha något så jävla fint och vackert bakom. Man är bara för blind för att se, för idiotisk.

Jag är jävligt bra!
Sitt fan inte och döm mig när du inte känner mig för fem öre.
Verkligen inte mig det är fel på, det har jag ju märkt nu.

Fan, nu vill jag ha helg igen!
Festa och leva livet.
Vill du döma mig för att jag gör det, så go ahead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0