19års firande hemma!

Förfesten igår var inte så livad som man ville,
MEN, jag hade en jävligt rolig kväll iaf!
Mycket annat folk, pratade även med en grabb som pluggade i Ljungby.
DET FINNS MÄNNISKOR SOM BOR HÄR SOM MAN ALDRIG SETT INNAN!
(Ja, han var jääääävligt söt så det är lite weird!)

Efter Terazza blev efterfest hos Helena där Arnel satt och pratade i telefon med en av mina norrlänningar.
ABU DABI, haha höll på att dö av skratt.
Arnel är fan numera en av de roligaste personerna någonsin xD!

Hände fan massa roliga saker igår, we love it! :)

Hursomhelst, jag är lite smått orolig, uppspelt osv.
Försöker fortf komma på om mitt move var bra eller dåligt.
Fast är det inte det som är så underbart när man är full, man slutar analysera, tänka osv.
Blir bara att man liksom, går with the flow haha:p.
Mina moves blir ofta många så man är lite van nu vid analyseringen som faktiskt kommer dagen efter.
Impulsiv hej hej, awesome ;D.

Nu ska jag slänga mig i sängen, sjukt trött börjar inte ens beskriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0