O, S... kuld?

Hemma från träningen, nice.
Nu är jag på G igen! Känns lite som att man hamnar ur fas och blir seg nu när man inte tränar ;o.
Var ju faktiskt torsdags jag tränade sist ;p.

Hursomhelst möttes jag av en väldigt trevlig fråga.

Krister: "Maria... Vad betyder oskuld?"
Maria: Det är när man aldrig har haft sex.
Krister: Alltså nej.. Jag menar O, S... kuld (han skulle bokstavera ;P)
Maria: Ja.. Alla som aldrig har haft sex är oskuld.
Krister: Jahaaaa, så då är jag oskuld?
Maria: Ja..
Krister: TACK för att du berättade det. Nu kan jag använda det i mina historier när jag blir lite äldre.
Maria: Eeeh.. varför?
Krister: Ja.. Men om man skriver sexhistorier?
Maria: Varför ska du göra det?
Krister: Ja juste, det är ju dumt. Tänk om barnen ser!

Haha, den lille pojken.
Man har många får många sånna här roliga frågor och diskussioner med honom.
Underbart xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0