Lördag

Gårdagen bjöds det på tjejfest hemma hos Evelina. Som sagt innan av bland annat Evelian är det ett sjukt vinnande koncept bara och det funkar alltid! Igår var GALET roligt på förfesten. Efter det åkte vi ner till stan där det var studentfest, blev inte mycket ingång där men puben blev det allt.

Idag ringde alarmklockan och en trött Maria fick dra sig till jobbet. Har nu precis kommit hem från Linn, där bjöds det på pizza och mys vilket jag iaf inte tackar nej till!

Åh förresten. Jag ska också gå på balen nu! Blev övertalad igår och ja, det var tur det. När jag verkligen tänker efter så är det nog inte så roligt att stå där i parken med sin jeans och t-shirt medans alla står uppklädda och åker vidare för ett sista partaj med gänget. Innan allt är slut..! Men det blir bra som fan, jag är skitpepp nu. Resten får lösa sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0