Hudiksvall!

Då var man tillbaka från en helg i Norrland. Biljetterna gick inte som vi ville (snacka om att missuppfatta, trodde ju koden höll 10 gånger och sen slutade funka.. Jaja!;P).  Har iaf haft en sjukt bra helg, sjukt tråkigt att komma tillbaka till verkligheten. Fredag var det hemmafest hela kvällen, lördagen var det förfest sen ner och skaka roooumpa! Vet inte vad som hände lördagen men i slutet av kvällen höll jag på så dåligt som jag mådde, hurtusan blev jag så full? Haha jaja ;D.!

Idag tog jag tummen ur röven och tränade (ouff så duktig man är då :D!, och puss på att våran lärare är iväg).

Måste även säga att livet leker nuförtiden och vi är inne på sjukt bra tider, så jävla glad är jag! Ser även fram emot att åka till trollywood med världens bästa tjejer, ah :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0