Hård helg!

Fredag: Jobb 17-22, vidare till Sara där vi satt till 04.00, sedan ner till sunnerbohallen där vi spelade på 24timmars mellan 04.00-06.00. Slutade med att vi vann en match, spelade lika en och förlorade en. Var väldigt otydliga regler som ledde till förlusten men men! Jag hade FRUKTANSVÄRT roligt. Fan har man inte varit med för innan ;D?

Lördag: jobb 11.45 -17.00 (3timmars sömn). När jag kom hem var jag så trött så jag inte kunde sova typ, så powernap blev det inte utan satt och fördröjde tiden tills det var dags att bege sig till Dijana för en härlig förfest. Sedan drog vi vidare mot hela huset. Packat som fan var det och jag hade en skitrolig kväll!

Söndag: Jobb 11.30-17.30 (inte många timmars sömn där heller, förlorade ju en timme med på den dumma skiten att man ska flytta fram klockan!).

Varit en fruktansvärt hård helg men som tur var har det även varit fruktansvärt roligt.
Ibland förvånas jag av mig själv, hur fan jag orkar dvs.
Hursomhelst, ensamheten har smygit sig på mig starkt idag.
Som tur är har man Sara, så ska snart bege mig för lite thai och mys med henne och eventuellt Diddi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0