Goooa brudar ;)

Var en runda hos Diddi igår med Sara, sedan begav jag och Sara oss till stan för att köpa thai (Diddi var liiite för bakis, stackarn :D). Trodde det stängde 22.00 så vi var där precis innan 21.00 (då det stänger) och hann få våran goda mat ändå! Myste till det hos Sara, pratade om allt och inget. Sedan bestämde jag mig för att övernatta. Mys, mys, mys. Du är så jävla bra bruden!. Nu är jag hemma, fick GÅ hem. Var inte så jättefarligt faktiskt. Det som är lite tråkigare är att jag har prov imorgon som är cp - svårt och jag är fortfarande sällskapssjuk som tusan.

Påtal om bra brudar, har en superbra brud som blir 19 idag.
Grattis Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0