Alla har sina dagar, right?

Coolingarna i skolan idag var lite roliga, eller hur Linn?
Synd att det slog tillbaka och de skämdes som tusan, roligt vare iaf ;p.!

Dagen bjöd även ekonomilektioner med Lisbeth. Blir lika irriterad varje gång. Värdelösa jävla skit lärare. Får inte ens ställa frågor när hon har genomgång, sen var hennes prov också cp (som vnaligt) med upphgifter vi aldrig gjort innan. Inte nog med det, provet var stort med så jag hann inte med 3 uppgifter. Man blir ju fan förbannad på kärringen... ÅH! Tråkiga är att lärare gör så mycket, jag klarar inte av att anstränga mig när lärarna betér sig som jävla stjärtar.

SÅDÄR, nu andas jag igen. Kom precis hem från jobbet. HAHA, jag gjorde lagomt mågna misstag som slutade med 7 slängda kött och bröd, samt 3 råa kött serverade. Verkligen min dag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0