Uppdatering och Lunarstorm!

Ute igår, nyktert blev det men hade riktigt roligt iaf. Såfort man kommer till dansgolvet och musiken slår i öronen så är det bara att släppa loss!. Idag var det jobb redan 08.00 (igen), tur som fan man är ledig imorgon.

Fick reda på svaret idag angående min aupair med en familj, blev ett nej. Valet var jättesvårt blabla, var så många som hade passat in perfekt blabla valde ge platsen till någon annan blabla. Jaja, tänkte jag. Det jobbiga är ju att fortsätta leta, men jag är iaf glad att jag kom så långt med tanke på att det var 300 pers som sökte! Deras förlust, aight? haha.

Sitter här, totalt uttråkad. Då kommer jag på den briljanta idén att kolla min Lunarstorm.
Finner två mail, det ena lyder:

" snubbenhet P30 hej jag e 22 tis 20 jan 10:37
I mailet står det:  tja adda mig [email protected] har cam

En p30 som skriver som rubrik "Hej jag E (märk E) 22. Sen vill han att jag ska adda han för han har CAM. AMAGAD!!!, Så desperat är fan inte ens jag, speciellt inte på en kille som skriver E istället för är.

I det andra mailet står det:
Ursäkta att jag bara mejlar så här men satt och kollade lite bilder för att hitta någon att ställa min fråga till å då dök snygga du upp så här kommer frågan. Är du nyfiken och sugen på att se härliga sexbilder på mig och min tjej Vi njuter av att andra ser våra bilder och skulle någon bli upphetsad av våra bilder så tänder det oss extra. Så är du nyfiken så tveka inte att adda [email protected] Puss i ljumsken!

Helt ärligt, snubben måste driva. VARFÖR skulle jag vilja se två äckels sexbilder (de måste ju clearly vara retarded som håller på sådär). Varför i hela friden skulle jag vilja "tända de lite extra", och till slut.. "puss i ljumsken"... PUSS I LJUMSKEN.. OK, trevligt, tack. Har jag verkligen längtat efter.

Förutom detta så ett par desperata gästboks inlägg "ÅÅH ADDA MIIIG MSN BLABLA, ÅÅHS Å VACKER".
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0