Uppdatering dåja!

I förrgår testade jag köra pappas minibuss. INTE min grej säger jag bara, kändes precis som om jag övningskörde igen och fyfan, det skippar jag helst!

Vill även påpeka att jag både idag och igår har orkat klä på mig annat än jeans och linne (Hipp hurra!).

Åh en sak till! Projektarbetet, waah!! Inga problem att få ihop det, men gudars vad mycket jag har att göra. Sen att man är efter i både finansieringingen och kalkyleringen samt företagsekonomin.!

MEN, idag är det fredag så då stoppar vi undan det där och är glada för att det äntligen är HEEELG!.
Bjuder på jobb 08-17 lör och sön. Kanske utgång på lör? Vi får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Ewe

du SKA komma till mig! du har inget val !

2009-01-23 @ 16:25:36
URL: http://alivio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0