Gårdagen och dagens!

Fikade igår. Dra fram några tjejer, lite fika och sen kan jag lova att de kan sitta där ett tag! 2 1/2 timme blev det väl för oss.

Tandregleringen idag, tog ut gummisnoddarna, testade någon grej. Om två veckor ska jag sätta tillbaka gummisnoddarna igen för att flytta på tänderna IGEN (varför ska jag göra samma sak IGEN om två veckor, kunde likagärna haft kvar skitsnoddarna och vant mig vid det!). SEN ska jag ha i rälsen, jävla utdragen process.

Sara tog körkort idag, så bjöd henne på donkis mat, körde runt en jävla stund och snackade. Tvivlade inte en sekund, bra är du och grattis som fan! (välförtjänt!).

Jag bjöd på tårar idag, blir så förbannad. Känns som om ni förstör för mig, men jag ska göra mitt bästa och klarar jag det har jag MIG SJÄLV att tacka, klarar jag det inte så klarar jag det nästa gång, eller nästa gång. Jag SKA ha det, no matter what! Bra att det finns Evelinor som taggar och muntrar upp en, och Saror såklart som gjorde desamma :).

Kommentarer
Postat av: Ewe

Lyssna på oss då och inte på deras jävla skitsnack ;)

2009-01-15 @ 19:22:54
URL: http://alivio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0