Uppdatering ja! ;P

Då var det ett tag sen (Igen).

Fredags: Födelsedags middag hos Linn som fyllt 18, god mat, gott sällskap och gott i själen när folk äntligen inser! Vad som är bra med oss 6 är att man alltid vet var man har varandra. Motgångar och medgångar (säger man väl?). Ja juste, var ju studentfest också "Oj, jag kom visst fel". Verkligen lyckad kväll! 

Lördags: Jobbade (blä.!), sen körde vi körde till Växjö iaf, fick låna Sandras föräldrars bil. Härligt väder jag fick köra i första gången jag kör i mörker och så långt själv. Snöstormen påväg hem var lagomt jävla skrämmande och sladden i rondellen ännu bättre. Haha, upplevelse iaf. Hursomhelst var Oléo skit kul, jävligt mycket folk!

Har inte hänt så mycket under veckan, det vanliga med skola, solade även solarium för andra gången i hela mitt liv! Idag väntas prov...

Åh juste! Jag gjorde det vanliga misstaget med att gå in och kolla kläder. Blev hemklickat på både Gina och Asos (fyyy!!). Asos grejerna är alltid så jävla dyra med men jag kan inte motstå ibland...! Det där kortet alltså, helt livsfarligt, bara gå in och klicka och VIPPS så är man SÅ mycket fattigare... Paketet från Gina kom igår iaf, åh vad kär jag är i tightsen!


Var ju tvungen att experimentera med det nyklippta håret! ;P

En Evelina

Sandra och Bettan.

Bilder från studentfesten, sen tog mitt batteri slut, glömde ladda : <-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0