Sjuka drömmar..? =p

Matte provet gjort. Gick åt helvete, om jag på något sätt får G så kommer jag vara överlycklig.

När jag kom hem gick jag och la mig, drömmer så jävla sjuka drömmar.

1. Drömde att vi var och kollade på några nya skolor inför framtida plugg. Sen kom det 3kineser och en svensk gubbe med pistoler och bomber och skulle döda mig. Sen blev det ett jävla liv som slutade med att jag verkligen kutade ifatt dem och hoppade på dem (som på film ni vet). Därefter band vi fast dem tills ambulansen och polisen kom vilket tog typ 30min.

2. Andra drömmen var att vi skulle till Åre. Efter ca 6h hade vi inte ens kommit till Växjö. När vi körde så mejade vi ner folk bakom oss för vi körde så dåligt (folk flög ur bilar..?) bisarrt som fan. Sen när vi skulle till Ica och handla hade jag med mig Kristoffers cykel, den glömde jag därinne. En skum tant snodde den och vägrade ge tillbaka den så jag började storlipa. Sen handkade jag för 3000kr också, ofta man gör det?

Trevligt..! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0