Örebro!

Efter att blivit tjatad på, och tackat nej, och tjatad på igen så ringde jag Sandra. "Ska du med till Örebro, kan fixa så tågbiljetterna är gratis och sovplats finns där". Gratis resa, boende osv, kan man ju heller inte tacka nej till? Så Örebro blev det, och det va tur som fan för jag hade en av mina bästa helger någonsin! Här snackar vi lite sömn, mycket fylla, folk som absolut inte kunde bli bättre, närmare 30pers som ska sova i Mats 1:a (här snackar vi dreamhack-känsla, sov vafan där finns plats), mycket skratt osv. Måste säga att det är det absolut roligaste med att spela, man lär känna sjukt mycket superbra folk. Kolla bara malmöborna osv. Nej, galet bra säger jag!

Läste även nyss att det verkar vara Trollhättan på G? Låter fettjävla bra, de fixar vi nu tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0