Är man någonsin BRA NOG?

Jag blir så jävla arg, men även ledsen. Ska åka till Växjö idag, bilen står men får jag låna den? Nej. Och till vilken anledning? Jo, de tycker inte jag är "bra nog" eller "redo nog" eller "erfaren nog" osv för att köra till växjö "speciellt inte på natten".

Nej, jag har ju fått mitt körkort för jag är fullkomligt retarderad i huvudet, för att bara kunna köra inne i stan (för det är ju VERKLIGEN det man vill ha körkortet till). Men hallå, jag fick ju det för att "det är så lätt för ungdomar att få sitt körkort för man har mer överseende med dem och tycker synd om dem"  Ja, tack. Är ju sjukt roligt att ni tycker så, speciellt när alla ANDRAS föräldrar litar på dem och tycker dem är bra nog att köra. Men tack för att jag inte är det. Stör mig så jävla mycket, jag vet även att ni inte tycker jag är "bra nog" att ha det. Jag är inte bra nog, inte duktig nog. Nej, men vafan ska man göra för att någonsin vara bra nog för er?

Blir så jävla arg. Varför är jag så mycket sämre än andra? Varför är dem "bra nog" att göra saker och ting?...
ÅH, SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, inte slutar tårarna rinna heller. Känner mig verkligen värdelös.

Det "roliga" är att ni är de som underskattar mig mest, som tror minst på mig.
Ni har fel, ni har så jävla fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0