Alla hjärtans dag

Efter många om och men blev det utgång igår, vilket jag hade kunnat ångra idag då jag blivit sjukare och bakis till hundra. Måste vara det där jävla rödvinet för såhär illa brukar det inte vara! Iofs, att jag är sjuk lär ju bidra ;P. Som tur är var det värt det! Var med Evelina och Sandra hos Gustav först sedan vidare till Daniel. Jävligt rolig kväll faktiskt :)

Är det inte sjukt förresten? Hur man fortfarande kan vara svag för en person efter mer än 6 år. Kan verkligen erkänna att det aldrig kommer släppa, även om jag aldrig hade velat "ha något". Igår behövdes verkligen för nu behöver jag aldrig mer undra! Var bara en sån grej som man har funderat på, alltid varit nyfiken på. Avslutades med en välförtjänt smäll på käften. Känns så fruktansvärt jävla bra! Blev dock väldigt chockad, är det inte skrämmande hur man helt plötsligt kan titta på en person efter så många år och inte längre känna igen den?

Jaja, spelar ingen roll. När man får så gulliga sms så börjar man förstå direkt hur fina killar det finns! Även om de bor ca 70mil bort (om det ens räcker ;P), men det gäller att leva i nuet. Att ha någon man kan flirta med och prata om allt och inget i timtals ska man väl inte klaga på ;D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0