Juldåret över!

Jul ja, den där satans helgen som firas till minne av jesu födelse (VARFÖR? Jesus föddes inte under jul..) sen ovanpå det har någon jävla idiot kommit på att folk ska stressa ihjäl sig och köpa julklappar till alla. Självklart som de dårar vi är som följer grupptryck gör vi detta, till ingen jävla anledning. Visst håller jag med om stämningen, men vafan är den när det inte ens är snö, hallå? En positiv sak är iaf juldagen och nära till början på ett nytt år. Känns alltid som en ny start helt enkelt och detta kommande året har vi mycket spännande att se fram emot!

Tack för gårdagen iaf, hade riktigt kul. Även ett extra tack till Evelina (du vet varför). Ibland behöver man det där lille extra stödet, den lilla extra pushen av en av sina bästa vänner. Måste även tillägga vilket underbart gäng med tjejer jag har vid min sida, puss på er ungjävlar :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack själv hjärtat <3 & du vet vad du har lovat mig;)

2008-12-27 @ 18:51:05
URL: http://alivio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0