Idiot Maria, JÄVLA IDIOT.!

Kul känns det, när man dissar alla sina vänner för att åka till Kalmar men när sedan den personen ångrar sig dagen innan och ska fira med familjen. Då sitter man där, som om man har blivit nertrampad på, spottad på och känner sig som jordens största idiot. Nyår ja, fyfan för nyår, fyfan för det där jävla beteendet och fyfan på mig själv. Att man har bytt bort jobbtider för den här skiten gör det fan ännu värre...

Hoppas dock folk inser att jag verkligen ville fira nyår med dem, men tanken att vara i Ljungby ännu ett år var skrämmande. Slutade dock med att jag sitter fast i en stor hög med skit, en hög med skit jag själv har skapat och satt mig i,. Finns inga ord för hur förbannad jag är, både på mig själv och dig.

Måste dock säga bra jobbat till mig själv... Verkligen, BRA JOBBAT.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Men det blev ju kalas iaf :D

2009-01-01 @ 19:45:43
URL: http://alivio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0