Det eviga McDonalds snacket is here!

Idioter i driven, som först missar beställningen och sen drygar kvar i en kvart med usla raggningsrepliker och hopp om att få till det(?). Slutade med att de skulle skriva på en lapp, där han skrev med sitt nummer. "Ja, det var ju jävla onödigt. Finns ingen chans i världen att jag skulle spara det eller ens använda det" säger jag med ett hånleende. Jävla idioter, men sanningen är att jag njöt. Tjejer lever trots allt för uppmärksamheten, det där lilla som pushar ens ego och självförtroende. Jag vågar iaf erkänna det.

Måste även påpeka att det är jävligt pinsamt att bli borttagen från driven för att man är totalt jävla värdelös (inte jag såklart!). Gillar även att Mitali var så jävla rå, HELT rätt säger jag bara. Vad ska man annars göra med stolpskotten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0